0
62 740 91 05 sklep@eurokarton.pl Gadu-Gadu 44463239 Kontakt
Koszyk 0 0,00 PLN

Twój koszyk jest pusty.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien powiadomić sprzedawcę wysyłając podpisany formularz zwrotu/wymiany towaru (dostępny tutaj) za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu bądź poczty lub wybrać w PANELU KLIENTA opcję "Reklamacje i zwroty" a następnie "Dodaj reklamację/zwrot" https://www.sklep.eurokarton.pl/profil-klienta,6?tab=complaints (ta opcja dotyczy tylko klientów zarejestrowanych)

a następnie odesłać go na adres:
 

EURO KARTON P.P.U.H. EXPORT-IMPORT 
Teresa Tyrakowska
ul. Dworcowa 71
63-233 Góra.
 
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (faktura, paragon) oraz formularz zwrotu/wymiany (dostępny tutaj). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
 
 
Zwrot/wymiana
 
Klient prawo odstąpić zwrotu/wymiany w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie zakupionej rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - wysyłając do nas podpisany formularz zwrotu/wymiany towaru (dostępny tutaj) za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu bądź poczty lub wybrać w PANELU KLIENTA opcję "Reklamacje i zwroty" a następnie "Dodaj reklamację/zwrot" 
https://www.sklep.eurokarton.pl/profil-klienta,6?tab=complaints (ta opcja dotyczy tylko klientów zarejestrowanych). Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwracany/wymieniany towar należy wysłać na adres:


EURO KARTON P.P.U.H. EXPORT-IMPORT 
Teresa Tyrakowska
Góra, ul. Dworcowa 71
63-233 Jaraczewo

niezwłocznie lub nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Do zwracanego towaru należy również załączyć formularz zwrotu/wymiany towaru (dostępny tutaj) oraz wystawiony przez sklep dowód zakupu.

Zwracany przez Klienta towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien być kompletny i niezniszczony. Sposób zapakowania zwracanego towaru powinien uniemożliwiać uszkodzenie go w trakcie transportu. 
 

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Zwrot kosztów wartości zamówienia nastąpi za pośrednictwem przelewu na wskazany w formularzu zwrotu/wymiany towaru numer konta bankowego.

Zastrzegamy możliwość wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 

Data aktualizacji: 2019-04-03 12:38:00

Powered by Comarch e-Sklep ®